//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


penat tapi best dan mrh .huhu

assalam reader.
hari ni aku nak cerita pasal tajuk dia atas
eh nape best dan mrh???
erm... ni lar nak cite ni..
tadi kat sekolah budak darjah ade buat ujiminda 
kitaorg dpt main lar...ape2 je
aku main badminton,tali skiping and main btu seramban 
tapi yg tu aku bkn main ngan syasya and shikin 
aku main ngan hidayu 
syasya tu main saidina.
pastu sampai kul 10 suku 
kene gi dewan 
ade ceramah daripada doktor gigi 
hehe mcm kanak2 kan 
tapi kene juga dengar
lepas tu rehat 
aku gi dulu ngan izatti 
beli makanan 
pastu ade org kata jgn mkn lagi 
kene pegi stor sukan 
makanan tu kitaorg suruh org jaga
gi kelas tgk x de org 
rupa nyer gi stor sukan 
aku ngan izatti gi turun 
pastu yg lain tu baru balik 
pastu diaorg ckp kul 11 lima minit gi balek 
gi atas balek 
pastu ade cikgu rupanyer...
rupa2nyer ade jamuan birthday syafura
kitaorg x tahu pun.
dah siap mkn tu... 
gi kat stor sukan
kene duk cangkung pulak ai...
cikgu mrh semua dak darjah 6 
cikgu ckp>sape yg amek barang dlm stor sukan ni tolong bangun??
ramai lar juga bangunnyer...
pastu dah naik geram aku ni...
dah lar org penat 
selamat aku x ambik barang sukan tu...
dah mcm lama tu....
baru lar balik class
mkn lagi 
teruk kan...

erm... dah lar tu...
penat org taip
bye ...