//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


kenapa kau x berhenti buat aku??

assalam semua.
aku nak cerita pasal tajuk di ats tu...
erm... hari jumaat 
aku ade gadoh ngan seseorg lelaki
nama dia... A+A=????
dia yg mula dulu 
cerita dia mcm ni...
dia ketok kepala aku guna pesebok dia..
nak suruh aku diam konon nyer...
kalau dia tu sama jerp...
pastu aku mrh dia
aku ckp begini  
ish... kau ni kan nak org diam jgn lar sampai guna pesebok
pastu dia ckp dah lar kepek...
aku dah naik geram 
aku mrh dia dgn sekuat-kuat nyer....
aku kata baget aku takut ngan kau ke...
aku cuma takut ngan ALLAH je..
geram tul lar... aku 
aku mcm x aman sgt kat sekolah...
x pe lar.... tahun depan aku x de ngan dia dah 
baru lah aman aku...
hari sabtu tu aku bukak facebook
pastu dia tetiba chat ngan aku 
dia kata 
hei kepet
eh.. aku x nak cari pasal ngan kau 
dia kata:erm... aku nak cari pasal ngan kau 
nape kau takut ke???
aku kata:aku x takut pun 
aku takut ngan ALLAH 
dia kata balik :tgk lar.. nanti
lepastu dia dah off.
lagi bagus dia off
tapi aku takut dia buat lagi hari selasa nanti
x pe
nanti ALLAH bagi balasan kat dia 

dah lar tu
mls nak taip dah..
bye.