//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


untuk semua budak perempuan kelas saya..


Haritu
kita jalan sekali , best kan jalan sambil bergurau .Tapi lagi best bila
awak bagi hadiah tu , tu lah hadiah paling saya tak boleh lupa .
Senyuman manis awak . Esokesok bila saya tak boleh jalan , saya nak awak
mengiringi saya , masa ni saya dah tak boleh nak panggil awak macam.........selalu , awak yang kena datang .Masa ni jugak saya.....................................................
nak hadiah lagi tapi saya dah taknak senyuman awak tu . Saya nak
Al-Fatihah . Awak bacakan untuk saya k sebab saya dah tak boleh baca
sendiri . Lepastu , bila ada orang letak saya bawah papan , awak jangan
menangis atau cari saye sebab saya dah tak boleh tegur awak . Janji k
!!! Friendship forever . (^^) . Bagi balik pada saya jika saya salah
sorang daripada orangorang yang penting dalam hidup atau mati awak
.Tengok berapa banyak kamu dapat balik ♥


sayang korang