//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


tip-tip untuk berjaya

salam pembaca sekalian.
hari ni aku nak  beri senarai tip-tip untuk berjaya
erm... aku kan UPSR
erm.. lagi 2 bulan jerp...
aku x leh main2


bersemangat lah kwn2 ku ..
ya ALLAH bersemangat lah aku ini.
aku hendak berjaya  ya ALLAH
aku ni mcm nak sedih jerp..

tip-tip untuk berjaya>
1.kita kene baca buku
2.jgn berckp semasa guru mengajar
3.mengulang kaji  semasa guru tiada
4.dgr kata guru
5.siapkan kerja sekolah 
yg ke-6 pasal mengantuk
6.kene tidur secukupnyer... 
7.jgn mkn banyak sgt  semasa di rmh atau waktu rehat
8.buat nota ringkas
9.sentiasa menanya kalau tidak faham
10.tidak mensia-siakan masa

erm... banyak lagi 
tapi dah penat taip 
okey lar... good bye semua 
5A..