//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


sepupu tersayang>belah mak aku

oit.oit.erm... hari ni aku nak cerita sepupu tersayang aku
biar aku perkenal kan
bawah ni ade gambar
sedara-mara dan sepupu saya



syg semua sekali
mak long,mak dak,mak tih,mak tah,umiku,mak pi,bapak ialah adik-beradik
yg lain tu anak sedara mereka 
sepupu pertama>


diaorg yg ats ni adk-beradik
adk farisya,faad and fatihah 
ni perangai diaorg>
farisya:x suka dippegang 
faad:suka mrh org
fatihah:gedik.. hehe

sepupu kedua>


ni pulak iman 
dia ni comel tul taw
saya suka dia 
saya syg dia 
di ni kalau org dtg rmh dia 
mula2 malu lama2suka 
hehe

 dah lar... tu 
dah penat 
salam and good bye.hehe.