//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


my lovely cousin >belah ayh aku

oe.aku nak cerita sikit ni 
pasal ape yerp??
haa... pasal my lovely cousin 
aku syg semua sepupu aku 
bkn semua nak cerita semua sepupu aku 
bawah ni gambar sepupu aku 



name dia zyra 
tapi aku panggil dia along
dia ni rapat ngan aku with my sister
dia ni kalau pic semuanyer... comel belaka
dia ni pun ade blog juga taw 
ni link dia http://nuremmafazierastory.blogspot.com/

peace semua...





atas ni pun sepupu aku juga 
isya,hakim,najwa,zyra dan aku 
aku syg korang semua 

isya:dia ok...
najwa:gedik hehe
zyra:cute
hakim:handsome 

bawah ni ade lagi gambar 



sebelah aku tu isya .dia ni memang terbaik lar..
hehe


 aku,along and isya
jom mkn kek 

ni name dia najwa.dia ni kadang2 gedik kadang2 dia poyo 
hahaha

 aku peluk diaorg maksud nye.. aku syg mereka

ni hakim.dia ni abg.yg adk nyer.. nama nyer hazim.
mama dia kata adk lagi hebat daripada abg 
hehe 



dah lar tu aku dah penat taip 
bye...