//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


meow.meow.meow

assalammualaikum semua.hari ni aku nak cerita pasal kucing aku .
aku ade banyak kucing .kucing aku semuanyer kucing parsi.
aku syg sgt kat kucing tu..
bawah ni ade gambar kucing aku 


ni nama dia oo
comelkan ni lar.. kucing pertama beli 


ni pulak nama dia oe 
dia ni gemuk taw
dah lar.. takut ngan kadang2 dia manja


ni pulak eo
yg gambar ni masa dia kecik sekarang ni dah bsr
dia manja juga 
dia kene menengok kalau keluar nanti dia gi merayau


ni namanyer.. pussy 
comel x??
dia sorang je duk dlm rmh 


ni cici 
erm... ayh aku nak juual dia 
sebab ade ank kucing baru 


ni pulak kecik
dia pun comel dan dia pun ayh aku nak jual 
dah lah sampai disin sahaja k.. bye 

NASIHAT:
kwn2 jgnlah buang kucing dimana2 k..
kalau x suka kcg bagi lar.. kat org ke..
kcg tu kesayangan nabi taw..