//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


hari yg hapey yepie

salam semua.erm... korang nak tahu hari hapey yepie 
tadi kat sekolah kitaorg ade sambut hari guru 
best giler.. taw si syasya bawa kamere pulak tu 
sebab dia dah janji ngan aku and my friend nak tangkap gambar..



ar.. ni gambar kitaorg tgh bersiap nak buat persembahan 
shikin kata ade bdk sesat hehehe
sape lar tu  yer...
mase tu kitaorg tgh pakai ribbon 


ni gambar aku..
comey x

ni kwn aku,shikin bergambar ngan domokun

ni nani ngan shikin
comel kan mereka??
tiba2 loceng sudah berbunyi
kitaorg kene pergi tapak perhimpunan dgn segera taw..
syasya pulak pergi pkg 
ye lar.. dia kan pengawas
pada mulanyer.. tgk pengawas sekolah dan pusat sumber beri hadiah 
selepas tu ade ucapan daripada gurubesar yg terhebad 
pastu kene beri hadiah kat cikgu 
kitaorg sempat lagi bergambar taw..

ni izzati justin bibir with hazirah hehehe

ini kwnku.. yg comel,hazirah

sape nak hadiah ??

ni aku ngan my besties
kelakar kan aku hehe

eee.....shikin malu ke...hehe
ribbon mrh aku dpn tu syasya

erm.... tiba masa lar... kitaorg bagi hadiah kat cikgu tersyg 
selepas habis tu ade persembahan taw..
persembahan kitaorg ade yg lupa pulak ai...
tiba2 ade lorry ice-cream sampai
meloncat-loncat bdk2
sedap taw mkn 
pastu nampak syasya ngan kwnnye...
dia tangkap gambar aku sekali lagi..
poyo jerp.. hehe
pastu kitaorg rehat
aku,syafiqah,fatin and hazirah 
gi mkn kat kls
kitaorg mkn mihun yg dibawa oleh fatin 
pastu kitaorg kene pergi kantin
tgk persembahan cikgu 
best juga lar....
erm.. dah lar tu... sampai di sini dahulu k.. bye.. :)