//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


besties terhebad

hai semua ... yes blog tidak buat hal 
bagi yg x boleh sing in kene cuba lagi taw..
erm.. sape ade besties terhebad atau besties forever 
eh.. sebut benda besties terhebad ni... aku nak cerita besties terhebad aku 
aku ade 2 org besties terhebad 
namanyer... syasya dan ashikin 
diaorg baik je ngan aku 
bawah ni ade gambar diaorg 
tgk k..

ar ni ashikin
nama panjang dia- Nurul Ashikin bt ....
dia ni suka domo 
dia ni suka buat org marah kadang2 dia yg marah org 
padahal org tu x besalah pun 
dia pernah mrh aku 
tapi dia tetap besties saya


ni pulak syasya
nama panjang-Nurul Aina Syasya bt...
dia ni pun suka domo
kitaorg ni geng 
syasya ni suka sgt ngan korea 

2 org ni ade blog juga 
tapi x leh bagitahu kot...
ok lar tu .. bye 

ashikin and syasya sudikah korang menjadi sahabatku??