//super awesome!
sweet owner

Navigation :touch hover image


Diaries Owner Stuff

Anyeong Haseyo! Big smile for you! yes you're someone in front of monitor!


Super Awesome!


Bigfoots!





Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


peperiksaan.....

memandangkan aku baru sudah habis exam 
jadi.... aku hendak cerita peperiksaanku

first day-selasa 

bahasa melayu :
soalan dia boleh tahan lar.... daripada darjah 5 hehe
alhamdulillah aku boleh jawab dgn tenang 
tapi... betul 22 je... 
x pe aku boleh berusaha lagi 
yg ni pasal BM 1
yg ni BM 2 PULAK 
bina ayat,karangan dan ulasan 
aku jawab ngan cool je... huhu
sebab senang gile... 


mathe 2:
erm.... senang lah juga 
tapi.... aku x sempat siap kan :(
x siap 4 
erm... x pe lah 
aku akan buat yg terbaik P2 pulak 
aku akan siap kan semua sekali 
insyallah....

bahasa arab:
ok lah juga
muka surat 1 senang
muka surat 2 senang juga
tapi.. ade salah hehe
muka surat 3 senang juga
kitaorang dpt bonus daripa ustazah siti norbaya
best gile....
tapi ade juga orang salah
muka surat akhir sekali semuanyer... salah
aku dpt 78%
lagi 2 je nak dpt A




second day-rabu
english:
senang juga lah 
boleh tahan lar..... aku jawab
kalau darjah 5 punyer yg dulu payah 
kertas 2 pulak 
aku ngan tenang aku jawab 
x mcm dulu kelam kabut buatnyer.. hehe




third day-khamis
mathe 1:
semua nyer... siap
alhamdulillah
aku dpt B:66%
erm... x pe aku akan berusaha




sains:
bpk lah payah gile... berbanding pelajaran yg lain
mintak2 dpt B pun boleh
kalau C pun x pe
jgn pulak dpt D
x nak......